Jak skontaktować się z Santander Bank? Creditnow.pl

Jak skontaktować się z Santander Bank?

Jak skontaktować się z Santander Bank?

Santander Bank oferuje różne możliwość dla klientów obecnych oraz przyszłych, szereg możliwości kontaktu poprzez kanały online, tradycyjne jak infolinia oraz nowoczesne rozwiązania jak rozmowa w aplikacji mobilnej banku czy też chat online lub mail.

Infolinia Santander BZWBK i dane kontaktowe

Infolinia dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 24/7):

  • 781 119 999
  • 1 9999
  • +48 61 81 1 9999

Przedsiębiorstwa, firmy oraz samorządy (kanał dostępny od pn-pt 8:00 – 18:00):

  • 61 885 1550

Bankowość dla kont VIP (kanał dostępny 24/7):

  • 61 885 86 00

Dla klientów bankowości prestige (kanał dostępny 24/7):

  • 61 856 56 76
  • 61 856 56 75
  • 61 856 56 74

Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.

Inne metody kontaktu z Bankiem Santander (dawnej BZWBK)

Bank Santander udostępnia dla swoich klientów obecnych jak i przyszłych również poza infolinią kilka innych metod kontaktu, w tym nowoczesną usługę „Doradcy Online” dzięki niej możemy nawiązać połączenie głosowe, wideo rozmowę lub chat bez odchodzenia od komputera, santander udostępnia również możliwość rozmowy w języku migowym z doradcą PJM dla osób niesłyszących. Przez stronę santandera możemy także bezpośrednio wyszukać placówki w całej Polsce i umówić spotkanie na konkretną godzinę.

Ostatnią formą kontaktu z bankiem jest poczta mailowa dostępna pod adresem [email protected] – Bank deklaruje że każda wiadomość jest obsługiwania priorytetowo, warto również dodać iż przy kontakcie mailowym należy pisać do banku z adresu osobistego który mamy podany w bankowości online, pomoże to w identyfikacji klienta oraz ewentualnym szybszym rozwiązaniu problemu.

o Santanderze słów kilka

Bank Santander (dawniej BZWBK) posiada siedzibę działalności w warszawie, główny oddział jest zlokalizowany na ul. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.

Dodaj komentarz