
Santander Bank oferuje różne możliwość dla klientów obecnych oraz przyszłych, szereg możliwości kontaktu poprzez kanały online, tradycyjne jak infolinia oraz nowoczesne rozwiązania jak rozmowa w aplikacji mobilnej banku czy też chat online lub mail.
Infolinia Santander BZWBK i dane kontaktowe
Infolinia dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 24/7):
- 781 119 999
- 1 9999
- +48 61 81 1 9999
Przedsiębiorstwa, firmy oraz samorządy (kanał dostępny od pn-pt 8:00 – 18:00):
- 61 885 1550
Bankowość dla kont VIP (kanał dostępny 24/7):
- 61 885 86 00
Dla klientów bankowości prestige (kanał dostępny 24/7):
- 61 856 56 76
- 61 856 56 75
- 61 856 56 74
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.
Inne metody kontaktu z Bankiem Santander (dawnej BZWBK)
Bank Santander udostępnia dla swoich klientów obecnych jak i przyszłych również poza infolinią kilka innych metod kontaktu, w tym nowoczesną usługę „Doradcy Online” dzięki niej możemy nawiązać połączenie głosowe, wideo rozmowę lub chat bez odchodzenia od komputera, santander udostępnia również możliwość rozmowy w języku migowym z doradcą PJM dla osób niesłyszących. Przez stronę santandera możemy także bezpośrednio wyszukać placówki w całej Polsce i umówić spotkanie na konkretną godzinę.
Ostatnią formą kontaktu z bankiem jest poczta mailowa dostępna pod adresem kontakt@santander.pl – Bank deklaruje że każda wiadomość jest obsługiwania priorytetowo, warto również dodać iż przy kontakcie mailowym należy pisać do banku z adresu osobistego który mamy podany w bankowości online, pomoże to w identyfikacji klienta oraz ewentualnym szybszym rozwiązaniu problemu.
o Santanderze słów kilka
Bank Santander (dawniej BZWBK) posiada siedzibę działalności w warszawie, główny oddział jest zlokalizowany na ul. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.