
Millenium Bank w swojej bogatej ofercie finansowej dla klientów kładzie bardzo duży nacisk na możliwość kontaktu i współpracy udostępniając tym samym szereg możliwości kontaktu po stronie klienta z biurem obsługi, nie tylko metodą tradycyjną taką jak infolinie ale również rozwiązaniami online typu chat czy mail.
Infolinia Banku Millenium i dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych (kanały dostępne 24/7):
- 801 331 331
- +48 519 284 040
- +48 22 598 40 40
Dla klientów indywidualnych w języku ukraińskim i rosyjskim:
- +48 22 598 40 45
Dla klientów bankowości Prestige:
- 801 127 000
- +48 22 598 41 33
Bankowość Private:
- 801 115 115
- +48 22 598 40 41
Przedsiębiorcy i klienci biznesowi:
- 801 31 31 31
- +48 22 598 41 61
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.
Jak inaczej możemy skontaktować się z Millenium?
Bank millenium poza tradycyjną ofertą kontaktu poprzez infolinię oferuje również dla swoich obecnych klientów kontakt poprzez formularz dostępny na stronie oraz wiadomość w aplikacji mobilnej. Bank nie oferuje kontaktu poprzez chat oraz videokonferencję.
o Millenium słów kilka
Millenium bank znajduje się w czołówce banków Polskich, w 2018 roku był 7 bankiem pod względem wartości wszystkich aktywów, jest on bankiem uniwersalnym, ogólnopolskim. Jako jeden z pierwszych banków był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pierwotnie w 1989 roku był to Bank Inicjatyw Gospodarczych dopiero w 1998 roku w wyniku różnych fuzji pojawiła się nazwa Millenium dla klientów detalicznych a w 2003 również dla klientów firmowych.