Jak skontaktować się z Millenium Bankiem?

Jak skontaktować się z Millenium Bankiem?

Millenium Bank w swojej bogatej ofercie finansowej dla klientów kładzie bardzo duży nacisk na możliwość kontaktu i współpracy udostępniając tym samym szereg możliwości kontaktu po stronie klienta z biurem obsługi, nie tylko metodą tradycyjną taką jak infolinie ale również rozwiązaniami online typu chat czy mail.

Infolinia Banku Millenium i dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych (kanały dostępne 24/7):

  • 801 331 331
  • +48 519 284 040
  • +48 22 598 40 40

Dla klientów indywidualnych w języku ukraińskim i rosyjskim:

  • +48 22 598 40 45

Dla klientów bankowości Prestige:

  • 801 127 000
  • +48 22 598 41 33

Bankowość Private:

  • 801 115 115
  • +48 22 598 40 41

Przedsiębiorcy i klienci biznesowi:

  • 801 31 31 31
  • +48 22 598 41 61

Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.

Jak inaczej możemy skontaktować się z Millenium?

Bank millenium poza tradycyjną ofertą kontaktu poprzez infolinię oferuje również dla swoich obecnych klientów kontakt poprzez formularz dostępny na stronie oraz wiadomość w aplikacji mobilnej. Bank nie oferuje kontaktu poprzez chat oraz videokonferencję.

o Millenium słów kilka

Millenium bank znajduje się w czołówce banków Polskich, w 2018 roku był 7 bankiem pod względem wartości wszystkich aktywów, jest on bankiem uniwersalnym, ogólnopolskim. Jako jeden z pierwszych banków był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pierwotnie w 1989 roku był to Bank Inicjatyw Gospodarczych dopiero w 1998 roku w wyniku różnych fuzji pojawiła się nazwa Millenium dla klientów detalicznych a w 2003 również dla klientów firmowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *