
ING Bank śląski w swojej bogatej ofercie finansowej dla klientów kładzie bardzo duży nacisk na możliwość kontaktu i współpracy udostępniając tym samym szereg możliwości kontaktu po stronie klienta z biurem obsługi, nie tylko metodą tradycyjną taką jak infolinie ale również rozwiązaniami online typu chat czy mail.
Infolinia ING Banku Śląskiego i dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców (kanały dostępne 24/7):
- 801 222 222
- +48 (32) 357 00 69
Spółki, MŚP, samorządy i korporacje (kanał dostępny od pn-pt 8:00-18:00):
- 801 242 242
- +48 (32) 357 00 24
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.
Jak inaczej możemy skontaktować się z ING?
ING Bank śląski udostępnia również możliwość kontaktu z klientem poprzez chat na stronie głównej w zakładce kontakt a także możliwość oddzwonienia do klienta po zostawieniu numeru w zakładce kontakt –> informacje o ofercie
Warto wspomnieć również iż każdy klient banku ING ma możliwość kontaktu z działem obsługi klienta poprzez skrzynkę wiadomości dostępną w bankowości online po zalogowaniu do konta osobistego.
o ING Banku słów kilka
ING Bank Śląski to jeden z czołowych banków w Polsce, posiada różnorodną ofertę dla klientów indywidualnych, firm (spółek akcyjnych i powiązanych działalności) a także dla korporacji i samorządów. Każdy klient może skorzystać z oferty kilku kont osobistych, kart płatnicznych, kredytów gotówkowych, pożyczek czy też ubezpieczeń. Bank istnieje na naszym rynku od ponad 32 lat (11 kwietnia 1988 roku – data założenia), powstał oczywiście na terenie Katowic, od 2001 roku bank znany jest jako ING Bank Śląski a warto zaznaczyć że do międzynardowej grupy ING został przyłączony w roku 1996. Bank posiada ponad 330 placówek stacjonarnych na terenie całego kraju a bankowość online jest na naprawdę wysokim poziomie.