
Idea Bank kontakt w swojej bogatej ofercie finansowej dla klientów kładzie bardzo duży nacisk na możliwość kontaktu i współpracy udostępniając tym samym szereg możliwości kontaktu po stronie klienta z biurem obsługi, nie tylko metodą tradycyjną taką jak infolinie ale również rozwiązaniami online typu chat czy mail.
Infolinia Idea Bank i dane kontaktowe
Dla klientów indywidualnych (kanał dostępny w godzinach 8:00 – 20:00 od PN do PT):
- 22 276 22 76
Zastrzeżenie karty (kanał dostępny 24/7):
- 22 101 10 10
- 801 999 111
Dostępność infolinii Idea Banku jest uzależniona również od godzin pracy konsultantów, warto spojrzeć na poniższy diagram kiedy najszybciej się połączymy z Idea Bankiem
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.
Jak inaczej możemy skontaktować się z Idea Bankiem?
Idea Bank reklamuje się jako bank przedsiębiorców i innowacji, również w metodzie kontaktu z klientem bank udostępnia nowoczesne metody jak Chat czy Automatyczna Konsultantka Klienta.
Również po zalogowaniu do konta klienta mamy dostęp do skrzynki wiadomości w której możemy bezpośrednio złożyć dyspozycje dotyczącą konta czy też zadać pytanie o nowe produkty banku.
o Idea Banku słów kilka
Idea Bank (dawniej GMAC Bank Polska SA) jest Polskim bankiem uniwersalnym działającym od 1991 roku – główną strategią banku jest kierowanie ofert do małych podmiotów gospodarczych mikro i małych przedsiębiorców. Pierwotnie bank funkcjonował jako Polbank SA a później jako Opel bank SA dopiero w 2010 roku nastąpiła zmiana nazwy na znany nam Idea Bank.
Oprócz kont osobistych bank oferuje szeroki wachlarz produktów dla przedsiębiorców w tym produkty inwestycyjne TFI, doradztwo w zakresie finansowania, obsługę księgową działalności (TAX Care) oraz usługi leasingowe i inwestowania kapitału.
Aktywa banku w I kwartale 2018 roku wynosiły ponad 23,8 mld złotych, bank posiada 31 placówek bankowych w całym kraju.