Jak skontaktować się z Citi Bankiem?

Jak skontaktować się z Citi Bankiem?

Citi Bank Handlowy kontakt w swojej bogatej ofercie finansowej dla klientów kładzie bardzo duży nacisk na możliwość kontaktu i współpracy udostępniając tym samym szereg możliwości kontaktu po stronie klienta z biurem obsługi, nie tylko metodą tradycyjną taką jak infolinie ale również rozwiązaniami online typu chat czy mail.

Infolinia Citi Banku Handlowego i dane kontaktowe

Dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 24/7):

  • dla zainteresowanych produktami 1 9009
  • dla obecnych Klientów banku 22 362 24 84 / 22 692 2484

Mikro-przedsiębiorcy i mały biznes:

  • 1 9009 – dla zainteresowanych produktami
  • 801 33 44 33
  • 22 692 29 00

Przedsiębiorstwa i korporacje:

  • +48 22 692 99 82

Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.

Jak inaczej możemy skontaktować się z Citi Bankiem?

Citi Bank niestety poza standardową metodą kontaktu poprzez infolinię nie udostępnia nowoczesnych metod online takich jak chat czy też videokonferencja. Bank za to udostępnia maila do działu obsługi klienta oraz formularz kontaktowy na stronie.

Po wybraniu formularza należy zaznaczyć typ klienta (indywidualny, firmy, przedsiębiorstwa i korporacje) a także wybrać temat rozmowy.

Obecni klienci citibanku handlowego mogą skorzystać z skrzynki wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta bankowego

o Citi Banku słów kilka

Bank Handlowy w Warszawie SA – pod marką Citi Handlowy znany od 2001 roku, jeden z najstarszych banków Polskich założonych w 1870 roku przez grupę osób wywodzących się z burżuazji finansowej. Jest 10 największym bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów i 18 pod względem liczby placówek w kraju.

Bank aktualnie skupiający się na klientach indywidualnych oraz firmowych i korporacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *