Jak skontaktować się z BNP Paribas?

Jak skontaktować się z BNP Paribas?

Infolinia BGŻ BNP Paribas i dane kontaktowe

Infolinia dostępna dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę):

  • 801 321 123 – dla połączeń krajowych
  • +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy
  • +48 500 990 500 – dla połączeń komórkowych

Infolinia dla klientów bankowości premium (dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00):

  • 801 309 995 – dla połączeń krajowych
  • +48 500 970 341 – dla połączeń komórkowych, krajowych i z zagranicy

Infolinia dla przedsiębiorstw i firm (dostępna w dni robocze od 8:00 do 17:00):

  • 22 548 29 26 – Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku
  • 22 548 99 64 – Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

Infolinia kartowa (zastrzeżenia 24/7):

  • 801 321 123 – dla połączeń krajowych
  • +48 22 134 00 00
  • +48 828 828 828

Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.

Jak inaczej możemy skontaktować się z BNP kontakt?

BNP udostępnia dla swoich klientów różne możliwości kontaktu poza tradycyjną infolinią możemy również skorzystać z formularza kontaktu dostępnego na stronie (https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy), istnieje również możliwość wysłania bezpośredniego maila do banku na adres [email protected] Warto dodać iż napisanie maila z adresu który mamy podany w banku ułatwi nasza identyfikację.

Bank posiada także innowacyjne metody kontaktu jak czat z konsultantem dostępny po zalogowaniu do bankowości online (dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00) czy też skrzynkę wiadomości po zalogowaniu do konta.

o BNP Paribas Bank słów kilka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *