
Infolinia BGŻ BNP Paribas i dane kontaktowe
Infolinia dostępna dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę):
- 801 321 123 – dla połączeń krajowych
- +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy
- +48 500 990 500 – dla połączeń komórkowych
Infolinia dla klientów bankowości premium (dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00):
- 801 309 995 – dla połączeń krajowych
- +48 500 970 341 – dla połączeń komórkowych, krajowych i z zagranicy
Infolinia dla przedsiębiorstw i firm (dostępna w dni robocze od 8:00 do 17:00):
- 22 548 29 26 – Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku
- 22 548 99 64 – Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową
Infolinia kartowa (zastrzeżenia 24/7):
- 801 321 123 – dla połączeń krajowych
- +48 22 134 00 00
- +48 828 828 828
Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.
Jak inaczej możemy skontaktować się z BNP kontakt?
BNP udostępnia dla swoich klientów różne możliwości kontaktu poza tradycyjną infolinią możemy również skorzystać z formularza kontaktu dostępnego na stronie (https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy), istnieje również możliwość wysłania bezpośredniego maila do banku na adres kontakt@bnpparibas.pl. Warto dodać iż napisanie maila z adresu który mamy podany w banku ułatwi nasza identyfikację.
Bank posiada także innowacyjne metody kontaktu jak czat z konsultantem dostępny po zalogowaniu do bankowości online (dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00) czy też skrzynkę wiadomości po zalogowaniu do konta.