Jak skontaktować się z Pekao SA?

Jak skontaktować się z Pekao SA?

Infolinia Pekao SA i dane kontaktowe

Infolinia dostępna dla klientów indywidualnych (kanał dostępny 7 dni w tygodniu, 24h na dobę):

  • 801 365 365 – dla połączeń krajowych
  • (42) 68 38 232 – dla połączeń krajowych i z zagranicy
  • (22) 59 12 232 – dla połączeń stacjonarnych

Infolinia dla klientów bankowości premium (dostępna pn-ndz od 7:00 do 22:00):

  • 801 351 351 – dla połączeń krajowych
  • (42) 68 38 351
  • (22) 59 12 351

Infolinia dla przedsiębiorstw i firm (dostępna w dni robocze od 8:00 do 17:00):

  • 22 548 29 26 – Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku
  • 22 548 99 64 – Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

Infolinia z językiem ukraińskim (обслуговування на українській мові Робочі дні 08:00 – 20:00):

  • +48 (22) 591 22 20*

**оплата за з’єднання згідно з цінником оператора

Opłata za wszystkie połączenia jest zgodna z cennikiem i taryfą naszego operatora.

Jak inaczej możemy skontaktować się z Pekao?

Pekao SA udostępnia dla swoich klientów poza tradycyjną infolinią również elektroniczne metody kontaktu takie jak mail: [email protected], bank odpowiada na wiadomości online całą dobę przez 7 dni w tygodniu, w przypadku reklamacji zawierającej dodatkowe dokumenty warto skorzystać z tej metody.

Poza samym adresem email dla klientów banków jest możliwość skorzystania z kontaktu online poprzez system Pekao24, wystarczy się zalogować do bankowości internetowej i kliknąc ikonkę kontaktu poprzez chat, video lub audio z zastrzeżeniem że metoda kontaktu poprzez video audio i chat jest dostępna w dni robocze w godzinach pracy banku i konsultantów.

o Pekao SA Bank słów kilka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *